• بیشترین کلیک شده‌ها

    • هیچکدام

محسن ثقفی دانشجوی دانشگاه آزاد به دستور وزارت اطلاعات از تحصیل محروم شد

محسن ثقفی دانشجوی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز با دستور وزارت اطلاعات از تحصیل در دوره کارشناسی ارشد محروم شد.

به گزارش دانشجونیوز محسن ثقفی 10 روز پیش از ارائه کارنامه های کارشناسی ارشد، توسط وزارت اطلاعات احضار و به وی اطلاع داده شده است که اجازه تحصیل در کارشناسی ارشد را نخواهد داشت. در کارنامه این دانشجو از وی خواسته شده بود «به علت نقص پرونده در روز سه شنبه 11 خرداد ماه به سازمان سنجش مراجعه کند».

«نقص پرونده» عنوان جدید ستاره دار و محروم کردن دانشجویان از تحصیل است. پس از اعتراض های گسترده نسبت به محروم کردن دانشجویان از تحصیل و ادعاهای احمدی نژاد در مورد عدم وجود دانشجویان «ستاره دار»، اکنون سازمان سنجش و وزارت علوم، دانشجویان را با عنوان «نقص در پرونده» از تحصیل محروم می کنند، تا واژه «ستاره دار» مطرح نشود.

محسن ثقفی طبق اعلام سازمان سنجش در روز 11 خرداد به این سازمان مراجعه کرد که با برخورد زننده ای مواجه شد و حتی اجازه ورود به سازمان سنجش را برای پیگیری وضعیت خود نیافت.

محسن ثقفی فرزند دکتر علیرضا ثقفی (نویسنده و روزنامه نگار) است که سابقه بازداشت در مراسم روز کارگر سال 88 به همراه پدر خود را دارد و اکنون به قید وثیقه آزاد است. وی در مدت یک سال گذشته بارها به وزارت اطلاعات احضار و بازجویی شده است.

این مورد یکی از ده ها مورد محرومیت از تحصیلی است که در آزمون کارشناسی ارشد امسال اتفاق افتاده است. گزارش تکمیلی دانشجونیوز در مورد خیل عظیم دانشجویان محروم از کارشناسی ارشد در کنکور امسال به زودی منتشر می شود.

بیان دیدگاه