• بیشترین کلیک شده‌ها

    • هیچکدام

شایعاتی در باره سفر اخیر احمدی‌نژاد و رحیم‌مشایی به نیویورک

image طرح: نیک آهنگ کوثر (روزآنلاین)

یک منبع به خودنویس گفت که همسران احمدی‌نژاد و رحیم مشایی به همراه دختر و دامادش از یکی از اسباب‌بازی‌ فروشی‌های بزرگ خیابان پنجم هزاران دلار اسباب نوزاد خریده‌اند. همچنین گفته می‌شود هیات اعزامی، بخشی از بودجه میلیاردی سفر را صرف رفت و آمد مهمانان ویژه رئیس جمهوری و هدایای ویژه آنان کرده‌اند.

به دنبال پخش گزارش دیدار ایرانیان ساکن آمریکا از جمله تعدادی از منتقدان سابق دولت با محمود احمدی‌نژاد از صدا و سیمای جمهوری اسلامی، یک منبع به خودنویس گفت که بخشی از هزینه‌های این سفر مربوط به دعوت ویژه از مهمانان مراسم دیدار بوده است. خودنویس تا این لحظه مدرکی از این ماجرا بدست نیاورده است، اما به گفته این منبع، اسفندیار رحیم‌مشایی به دنبال دعوت چند ماه قبلش از بسیاری از ایرانیان خارج از کشور، رابطه را با بسیاری از اینان گرم نگاه داشته است.

از طرفی، حضور افرادی از خانواده‌های احمدی‌نژاد و رحیم مشایی در فروشگاه‌های گران قیمت خیابان پنجم نیویورک، از جمله یکی از اسباب‌بازی فروشی‌های معروف این شهر مساله نوه‌دار شدن این دوخانواده را مجددا سر زبان‌ها انداخته است.

با توجه به اینکه دفتر رئیس جمهوری گزارشی از خرج‌های سفر را به اطلاع عموم نمی‌رساند، معلوم نیست بتوان ارقام دقیق هزینه‌های سفر اخیر را بدست آورد، ولی خودنویس همچنان پیگیر این اطلاعات خواهد بود.

2 پاسخ

  1. مردک دزد بودجه مملکت رو چه جوری به باد میده.عجب حرامزاده ای است

  2. لعن و ننگ و نفرین بر ما!
    در بحبوحه انقلاب هر که بر زمین می افتاد چندین نفر دیگر بر بالین او می آمدند و دستش می گرفتند
    اما در این منفور رژیم بیدادگر هر که را که زنند همه دیگر ملت
    به تماشا در غل و زنجیر شدنش را نظاره می کنند!
    لعن و ننگ و نفرین بر ما!

بیان دیدگاه